loading...
کلوپ هواداران میلان
مجیب بازدید : 96 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
آندره آ پولی - آندره آ پولی بعد از تست پزشکی به میلان می پیوندد
 

همانطور که از مدت ها پیش انتظار می رود میلانی ها سرانجام موفق شدند تا آندرا پولی هافبک 23 ساله جوان باشگاه سمپدوریا را جذب کنند،بازیکنی که یوونتوس به شدت خواهان آن بود.


مجیب بازدید : 79 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
ماسیمو آمبروزینی - ماسیمو آمبروزینی با قرارداد یکساله به فیورنتینا پیوست
 

ماسیمو آمبروزینی پس از پشت سر گذاشتن 18 سال از حضورش نزد تیم آ.ث‌میلان معروف به «روسونری‌ها» درآخرین ساعات پنج‌شنبه(شب گذشته) با تیم شهر فلورانس قرارداد بست.

مجیب بازدید : 83 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نمانیا ویدیچ

منچستریونایتد صحبت‌هایی برای خرید ازکوئل گارای، مدافع آرژانتینی بنفیکا انجام داده که این موضوع می‌تواند موجب شود جایگاه ویدیچ دیگر در ترکیب این تیم تضمین شده نباشد.

مجیب بازدید : 88 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
استفن الشراوی - پیشنهاد هنگفت منچستر سیتی به میلان برای جذب الشراوی
 

نشریه گازتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا اعلام کرده سران منچسترسیتی می‌خواهند برای به دام انداختن استفن الشراوی، 25 میلیون یورو به علاوه کارلوس توز را به میلان بدهند.

مجیب بازدید : 88 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 
آلگری - روز موعود فرا رسید، آلگری بر سر دو راهی میلان و رم
 

پس از دو هفته سردرگمی پیرامون سرمربی آینده روسونری در نهایت امروز گالیانی و آلگری به همراه برلوسکونی در ویلای آرکونه همدیگر را ملاقات خواهند کرد،دیداری که برلوسکونی طی چند هفته گذشته مدام کنسل اش کرده و چندان علاقه ای به این ملاقات نداشته.

مجیب بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 - پیشنهاد 12 میلیون یورویی موناکو برای خرید کوین بواتنگ

این تیم به تازگی رادامل فالکائو ، ریکاردو کاروالیو ، ژائو موتینیو و جیمز رودریگس را به خدمت گرفته و ظاهرا با دروازبان بارسلونا ویکتور والدس نیز به توافق رسیده اند.

 

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - سانتوس روبینیو را به جای نیمار می‌خواهد
 

 

خروج نیمار از سانتوس قریب‌الوقوع است و باشگاه برزیلی با در نظر گرفتن این مسئله به شدت برای پیدا کردن جانشینی برای ستاره خود در تلاش است. بازیکنی که باشگاه علاقمند به بازگردادن او است، روبینیو است که در سال 2005 این باشگاه را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

بازیکن فعلی میلان اگر بخواهد 9 فصل پس از خروجش به باشگاه برگردد، بسیار پرخرج خواهد بود.

به گفته نی پاندولفو، مدیر ورزشی باشگاه سانتوس، روبینیو در فهرست خریدهای احتمالی باشگاه قرار دارد.

وی گفت: او در اینجا یک اسطوره است و همیشه مد نظر ما بوده است.

سانتوس تاکنون تلاش‌هایی برای خرید این بازیکن از میلان انجام داده است و فصل نقل و انتقالات تابستانی فرصت خوبی برای سانتوس است است که سرانجام بازیکن سابق خود را بازگرداند.

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آث میلان به دنبال به جذب ژابی آلونسو هافبک رئال مادرید
 

باشگاه میلان قصد دارد ژابی آلونسو، هافبک باتجربه رئال، که قصد دارد در تابستان پیش رو سانتیاگو برنابئو را به ترک کند، به خدمت بگیرد.

میلانی ها به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن باتجربه برای فصل آینده هستند و این هافبک ملی پوش اسپانیایی را به عنوان یکی از گزینه های اصلی شان در نظر دارند.

آلونسو تا سال 2014 با میلان قرارداد دارد و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش با رئالی ها باقی مانده، آماده است تا پیشنهادهای مناسب را بررسی کند.

مادریدی ها برای فروش او 15 میلیون یورو در نظر گرفته اند و اگر میلانی ها حاضر به پرداخت این مبلغ شوند، آماده اند تا آلونسو را واگذار کنند.

هرچند دستمزد درخواستی آلونسو می تواند این انتقال را با مشکل مواجه کند. این بازیکن باتجربه خواهان قراردادی 3 ساله با دستمزد سالانه 4 میلیون یورویی است.

از باشگاه های اینتر و چلسی نیز به عنوان دیگر مشتریان آلونسو نام برده می شود اما هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه نداده است.

مجیب بازدید : 34 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
بنر خبر
 
 
 - دی ماریا، مودریچ، لوپز و پپه در رادار میلان
 

روزنامه ایتالیایی «کوریو دلو اسپورت» روز گذشته اعلام کرد که آث میلان در نظر دارد در خصوص شرایط آینده 4 بازیکن رئال مادرید با هدف جذب حداقل یکی از آنها در تابستان تحقیق کند.

این روزنامه در خصوص برنامه آدریانو گالیانی برای دیدار با فلورنتینو پرس در روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد. رئیس هر دو باشگاه برای تماشای دیدار شب گذشته فینال لیگ اروپا میان تیم‌های چلسی و بنفیکا در آمستردام به سر می‌برند و بر اساس گزارش‌ها گالیانی مشتاق است بیشترین استفاده را از این فرصت برای کسب اطلاعات در خصوص دی‌ماریا، مودریچ؛ دیگو لوپز و په‌په ببرد.

همه این بازیکنان به استثنای په‌په به درخواست ژوزه مورینیو به رئال آمده‌اند و اگر آقای خاص رئال را ترک کند، می‌توانند از تیم جدا شوند

مجیب بازدید : 29 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

  - میلان به دنبال به جذب سس فابرگاس، هافبک بارسلونا

 

به گزارش نشریه ایتالیایی کوریه ره دلو اسپورت، باشگاه میلان به دنبال به خدمت گرفتن سس فابرگاس، هافبک ملی پوش بارسلوناست.

براساس این گزارش، روسونرها به دنبال خرید یک هافبک جدید برای تقویت خط میانی شان هستند و به همین دلیل این بازیکن کاتالانی که عملکردش در رقابت های این فصل لالیگا، انتقاداتی را به همراه داشته، را زیر نظر دارند.

فابرگاس که در تابستان 2011 با انتقالی 40 میلیون یورویی به بارسا پیوست، نتوانست چندان انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل، ممکن است برای تامین بودجه لازم برای خرید نیمار، به باشگاه دیگری واگذار شود.

گفته می شود در این بین، متئو فلامینی، هم بازی سابق فابرگاس در آرسنال، نقشی کلیدی در انجام این انتقال دارد. میلانی ها به دنبال هافبکی باتکنیک برای مرکز خط میانی شان هستند و مدیران باشگاه معتقدند که فابرگاس از قابلیت تبدیل شدن به یک پیرلو جدید برخوردارند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1,542
  • بازدید کلی : 17,758