loading...
کلوپ هواداران میلان
مجیب بازدید : 30 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آلگری: نمی‌دانم مربی میلان هستم یا نه!
 

میلان در هفته پایانی کالچوی ایتالیا در خانه سیه‌نا با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کرد.

دروازه روسونری در دقیقه 26 توسط کلودیو ترزی باز شد ولی گلزنی ماریو بالوتلی 84 و فیلیپه مکسز 87 موجب شد تا میلان به یک پیروزی ارزشمند برسد. آنها با این 3 امتیاز توانستند حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کنند.

بسیاری بر این باور هستند که ماسیمیلیانو آلگری در تابستان جاری راهی باشگاه رم خواهد شد. او در این زمینه به صحبت پرداخته است. «من هنوز با میلان قرارداد دارم. همه در زمانی که فصل به پایان می‌رسد به دنبال این هستند که ببینند چه کار خواهیم کرد. ممکن است باشگاه بخواهد مربی دیگری را جایگزین من کند. نمی‌دانم. به همین سادگی.»

وی افزود: بدون شک خودم میلان را ترک نخواهم کرد. به قراردادم پایبند خواهم ماند. دیگر به آنها بستگی دارد که بخواهند مرا نگه دارند یا نه. اگر می‌دانستم که فصل آینده نیز سرمربی میلان هستم، در مورد بازیکنان و آینده‌ای که در ذهن دارم صحبت می‌کردم ولی اکنون برای این صحبت‌ها خیلی زود است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 1,557
  • بازدید کلی : 17,773