loading...
کلوپ هواداران میلان
مجیب بازدید : 86 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)
ماریو بالوتلی - چراغ سبز کادر پزشکی میلان به ماریو بالوتلی
 

باشگاه میلان از اردوی پیش فصل خود در آمریکا به ایتالیا بازگشت.

کادر پزشکی این باشگاه بلافاصله با بررسی شرایط ماریو بالوتلی، مهاجم این تیم اعلام کردند آسیب دیدگی او برطرف شده و وی می‌تواند در تمرین‌های اصلی روسونری شرکت کند.

مجیب بازدید : 97 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
آندره آ پولی - آندره آ پولی بعد از تست پزشکی به میلان می پیوندد
 

همانطور که از مدت ها پیش انتظار می رود میلانی ها سرانجام موفق شدند تا آندرا پولی هافبک 23 ساله جوان باشگاه سمپدوریا را جذب کنند،بازیکنی که یوونتوس به شدت خواهان آن بود.


مجیب بازدید : 80 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
ماسیمو آمبروزینی - ماسیمو آمبروزینی با قرارداد یکساله به فیورنتینا پیوست
 

ماسیمو آمبروزینی پس از پشت سر گذاشتن 18 سال از حضورش نزد تیم آ.ث‌میلان معروف به «روسونری‌ها» درآخرین ساعات پنج‌شنبه(شب گذشته) با تیم شهر فلورانس قرارداد بست.

مجیب بازدید : 84 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نمانیا ویدیچ

منچستریونایتد صحبت‌هایی برای خرید ازکوئل گارای، مدافع آرژانتینی بنفیکا انجام داده که این موضوع می‌تواند موجب شود جایگاه ویدیچ دیگر در ترکیب این تیم تضمین شده نباشد.

مجیب بازدید : 86 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 
رونالدو - رونالدو: ماریو بالوتلی نباید مانند آدریانو استعدادش را هدر بدهد
 

ماریو بالوتلی همواره با کارهای عجیبش به تیتر نخست رسانه‌ها بدل می‌شود. به همین خاطر رونالدوی برزیلی تاکید کرده که این بازیکن نباید راهی که آدریانو رفت را یک بار دیگر طی کند.

مجیب بازدید : 89 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
استفن الشراوی - پیشنهاد هنگفت منچستر سیتی به میلان برای جذب الشراوی
 

نشریه گازتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا اعلام کرده سران منچسترسیتی می‌خواهند برای به دام انداختن استفن الشراوی، 25 میلیون یورو به علاوه کارلوس توز را به میلان بدهند.

مجیب بازدید : 89 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 
آلگری - روز موعود فرا رسید، آلگری بر سر دو راهی میلان و رم
 

پس از دو هفته سردرگمی پیرامون سرمربی آینده روسونری در نهایت امروز گالیانی و آلگری به همراه برلوسکونی در ویلای آرکونه همدیگر را ملاقات خواهند کرد،دیداری که برلوسکونی طی چند هفته گذشته مدام کنسل اش کرده و چندان علاقه ای به این ملاقات نداشته.

مجیب بازدید : 58 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - خداحافظی باشکوه کالادزه از فوتبال با حضور بزرگان آث میلان
 

کاخا کالادزه که از دنیای فوتبال کناره گیری کرده است، در دوران فوتبال خود در تیم‌های میلان و بولونیای ایتالیا به میدان رفته بود.

او اکنون در تفلیس گرجستان حضور دارد و به دنبال آن است که بتواند وارد دنیای سیاست شود.

مجیب بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 - پیشنهاد 12 میلیون یورویی موناکو برای خرید کوین بواتنگ

این تیم به تازگی رادامل فالکائو ، ریکاردو کاروالیو ، ژائو موتینیو و جیمز رودریگس را به خدمت گرفته و ظاهرا با دروازبان بارسلونا ویکتور والدس نیز به توافق رسیده اند.

 

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - سانتوس روبینیو را به جای نیمار می‌خواهد
 

 

خروج نیمار از سانتوس قریب‌الوقوع است و باشگاه برزیلی با در نظر گرفتن این مسئله به شدت برای پیدا کردن جانشینی برای ستاره خود در تلاش است. بازیکنی که باشگاه علاقمند به بازگردادن او است، روبینیو است که در سال 2005 این باشگاه را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

بازیکن فعلی میلان اگر بخواهد 9 فصل پس از خروجش به باشگاه برگردد، بسیار پرخرج خواهد بود.

به گفته نی پاندولفو، مدیر ورزشی باشگاه سانتوس، روبینیو در فهرست خریدهای احتمالی باشگاه قرار دارد.

وی گفت: او در اینجا یک اسطوره است و همیشه مد نظر ما بوده است.

سانتوس تاکنون تلاش‌هایی برای خرید این بازیکن از میلان انجام داده است و فصل نقل و انتقالات تابستانی فرصت خوبی برای سانتوس است است که سرانجام بازیکن سابق خود را بازگرداند.

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آلگری: نمی‌دانم مربی میلان هستم یا نه!
 

میلان در هفته پایانی کالچوی ایتالیا در خانه سیه‌نا با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کرد.

دروازه روسونری در دقیقه 26 توسط کلودیو ترزی باز شد ولی گلزنی ماریو بالوتلی 84 و فیلیپه مکسز 87 موجب شد تا میلان به یک پیروزی ارزشمند برسد. آنها با این 3 امتیاز توانستند حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کنند.

بسیاری بر این باور هستند که ماسیمیلیانو آلگری در تابستان جاری راهی باشگاه رم خواهد شد. او در این زمینه به صحبت پرداخته است. «من هنوز با میلان قرارداد دارم. همه در زمانی که فصل به پایان می‌رسد به دنبال این هستند که ببینند چه کار خواهیم کرد. ممکن است باشگاه بخواهد مربی دیگری را جایگزین من کند. نمی‌دانم. به همین سادگی.»

وی افزود: بدون شک خودم میلان را ترک نخواهم کرد. به قراردادم پایبند خواهم ماند. دیگر به آنها بستگی دارد که بخواهند مرا نگه دارند یا نه. اگر می‌دانستم که فصل آینده نیز سرمربی میلان هستم، در مورد بازیکنان و آینده‌ای که در ذهن دارم صحبت می‌کردم ولی اکنون برای این صحبت‌ها خیلی زود است.

مجیب بازدید : 33 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - میلان با پیروزی برابر سیه‌نا سهمیه چمپیونز لیگ را تصاحب کرد
 

هفته سی و هشتم و پایانی سری آ ایتالیا با انجام 9 بازی به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال سیه‌نا میزبان آث میلان بود.
این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود آث میلان به پایان رسید.
ترزی در دقیقه 25 میزبان را یک بر صفر پیش انداخت تا میلان بیش لز پیش در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد و در حالی که هریک از دو تیم یک بازیکن اخراجی نیز در این بازی داشتند ماریو بالوتلی فرشته نجات میلان شد و در دقیقه 84 ضمن زدن گل تساوی امید را به اردوی روسونری بازگرداند و در ادامه مکسس در دقیقه 87 کار را برای میلان تمام کرد و با زدن گل دوم موجب کسب آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان توسط میلان شد.

در بازی مهم دیگر تیم فوتبال فیورنتینا موفق شد میزبان خود پسکارا را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد. این شاید تلخ‌ترین پیروزی فیورنتینا محسوب می‌شد چرا که در بازی همزمان میلان موفق به کسب سهمیه چمپیوز لیگ شده بود و فیورنتینا از کسب سهمیه بازماند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

آتالانتا 2  کیه‌وو 2

بولونیا 0   جنوا 0

تورینو 2    کاتانیا 2

کالیاری 1    لاتزیو 0

رم 2   ناپولی 1

پالرمو 1    پارما 3

اینتر 2   اودینزه 5


بدین ترتیب و با پایان فصل 2012 - 2013 سری آ ایتالیا تیم‌های پالرمو، سیه‌نا و پسکارا به سری ب سقوط کردند و جدال نفسگیر دو تیم میلان و فیورنتینا برای تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سود میلان به پایان رسید تا تیم‌های یوونتوس، ناپولی و میلان سهمیه‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا از ایتالیا لقب بگیرند.

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آث میلان به دنبال به جذب ژابی آلونسو هافبک رئال مادرید
 

باشگاه میلان قصد دارد ژابی آلونسو، هافبک باتجربه رئال، که قصد دارد در تابستان پیش رو سانتیاگو برنابئو را به ترک کند، به خدمت بگیرد.

میلانی ها به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن باتجربه برای فصل آینده هستند و این هافبک ملی پوش اسپانیایی را به عنوان یکی از گزینه های اصلی شان در نظر دارند.

آلونسو تا سال 2014 با میلان قرارداد دارد و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش با رئالی ها باقی مانده، آماده است تا پیشنهادهای مناسب را بررسی کند.

مادریدی ها برای فروش او 15 میلیون یورو در نظر گرفته اند و اگر میلانی ها حاضر به پرداخت این مبلغ شوند، آماده اند تا آلونسو را واگذار کنند.

هرچند دستمزد درخواستی آلونسو می تواند این انتقال را با مشکل مواجه کند. این بازیکن باتجربه خواهان قراردادی 3 ساله با دستمزد سالانه 4 میلیون یورویی است.

از باشگاه های اینتر و چلسی نیز به عنوان دیگر مشتریان آلونسو نام برده می شود اما هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه نداده است.

مجیب بازدید : 34 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
بنر خبر
 
 
 - دی ماریا، مودریچ، لوپز و پپه در رادار میلان
 

روزنامه ایتالیایی «کوریو دلو اسپورت» روز گذشته اعلام کرد که آث میلان در نظر دارد در خصوص شرایط آینده 4 بازیکن رئال مادرید با هدف جذب حداقل یکی از آنها در تابستان تحقیق کند.

این روزنامه در خصوص برنامه آدریانو گالیانی برای دیدار با فلورنتینو پرس در روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد. رئیس هر دو باشگاه برای تماشای دیدار شب گذشته فینال لیگ اروپا میان تیم‌های چلسی و بنفیکا در آمستردام به سر می‌برند و بر اساس گزارش‌ها گالیانی مشتاق است بیشترین استفاده را از این فرصت برای کسب اطلاعات در خصوص دی‌ماریا، مودریچ؛ دیگو لوپز و په‌په ببرد.

همه این بازیکنان به استثنای په‌په به درخواست ژوزه مورینیو به رئال آمده‌اند و اگر آقای خاص رئال را ترک کند، می‌توانند از تیم جدا شوند

مجیب بازدید : 30 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - از شعارهای نژادپرستانه علیه بالوتلی تا اخراج مونتاری و توتی
 

میلان و رم در شرایطی از هفته 37 رقابت های سری آ ایتالیا در سن سیرو به دیدار هم رفتند که ماریو بالوتلی مهاجم ملی پوش تیم ملی ایتالیا در طول جریان بازی مورد توهین های نژادپرستانه  هوادارن اندک رم در درون ورزشگاه قرار گرفت هر چند که در ابتدا بالوتلی توجه ای به این موضوع نداشت اما این اتفاقات در نهایت منجر به اخراج سولی مونتاری شد که نسبت به این توهین های نژادپرستانه واکنش نشان داد.

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه آث میلان با شروع نیمه دوم و ادامه شعارهای نژادپرستانه ،داور مسابقه تصمیم به متوقف کردن بازی گرفت و تاکید کرد تا زمانی که آن دسته از هواداران رم حاضر در ورزشگاه شعارهای نژادپرستانه شان ادامه داشته باشد بازی شروع نخواهد شد.

بنابراین فرانچسکو توتی کاپیتان و بازیکن محبوب رمی ها از هوادارن تیمش خواست که به این شعارها ادامه ندهند که ظاهرا این کار موثر بود.

در اوایل سال جدید میلادی و ماه فوریه باشگاه اینتر به دلیل توهین هوادارنش در جریان دربی دلامادونیا به ماریو بالوتلی نیز جریمه شده بودند.

این اولین باری نیست که در طول فصل برای میلان این اتفاقات رخ می دهد چرا که یک بار کوین پرینس بوآتنگ در جریان دیدار دوستانه با تیم دسته سومی پرو پاتریا مورد این گونه حملات قرار گرفت هر چند که میلانی ها تصمیم به ترک زمین مسابقه گرفتند.

اخیرا باشگاه یوونتوس نیز به دلیل توهین هوادارانش به کوین پرینس بوآتنگ در بازی برابر میلان جریمه شدند،باشگاهی که خود از چند بازیکن سیه چرده استفاده می کند.

با تمام این اوصاف بازی با نتیجه 0-0 به همراه اخراج مونتاری و توتی پایان یافت تا سرنوشت تیم صعود کنند از بین میلان و فیورنتینا در هفته پایانی رقابت ها مشخص شود.

مجیب بازدید : 20 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - تساوی بدون گل میلان و رم در هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا
 

در آخرین بازی از هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو میزبان رم بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی سالی مونتاری از میزبان در دقیقه 41 و توتی در دقیقه 91 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

میلان با این تساوی 69 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد اما هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد باید مسابقه هفته آخر را جدی بگیرد.

رم نیز با تساوی اخیر 59 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی سری آ باقی ماند.

مجیب بازدید : 28 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
  - برد پرگل خارج از خانه میلان برابر پسکارا با گلزنی ماریو بالوتلی
 

در دومین دیدار از هفته سی و ششم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان میهمان پسکارا بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد.

گل‌های این دیدار را بالوتلی 10 (پنالتی) و 57، مونتاری 33 و فلامینی 51 به ثمر رساندند.

میلان با این برد 68 امتیازی شد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد تنها به یک برد دیگر نیاز دارد و پسکارا نیز با 22 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در رقابت‌های این فصل سری آ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس هفته گذشته موفق به کسب سی و یکمین عنوان قهرمانی خود شد.

مجیب بازدید : 29 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

  - میلان به دنبال به جذب سس فابرگاس، هافبک بارسلونا

 

به گزارش نشریه ایتالیایی کوریه ره دلو اسپورت، باشگاه میلان به دنبال به خدمت گرفتن سس فابرگاس، هافبک ملی پوش بارسلوناست.

براساس این گزارش، روسونرها به دنبال خرید یک هافبک جدید برای تقویت خط میانی شان هستند و به همین دلیل این بازیکن کاتالانی که عملکردش در رقابت های این فصل لالیگا، انتقاداتی را به همراه داشته، را زیر نظر دارند.

فابرگاس که در تابستان 2011 با انتقالی 40 میلیون یورویی به بارسا پیوست، نتوانست چندان انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل، ممکن است برای تامین بودجه لازم برای خرید نیمار، به باشگاه دیگری واگذار شود.

گفته می شود در این بین، متئو فلامینی، هم بازی سابق فابرگاس در آرسنال، نقشی کلیدی در انجام این انتقال دارد. میلانی ها به دنبال هافبکی باتکنیک برای مرکز خط میانی شان هستند و مدیران باشگاه معتقدند که فابرگاس از قابلیت تبدیل شدن به یک پیرلو جدید برخوردارند.

مجیب بازدید : 29 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - یوونتوس با شکست میلان به قهرمانی در سری آ نزدیک‌تر شد
 

در آخرین و حساس‌ترین مسابقه از هفته سی و سوم سری آ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس تورین در ورزشگاه خانگی خود میزبان آ.ث میلان بود و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

ویدال در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی دروازه میلان را گشود تا با همین نتیجه یک بر صفر بازی به اتمام برسد.

یوونتوس با این پیروزی 77 امتیازی شد و برای قهرمانی در این فصل سری آ ایتالیا کار مشکلی را پیش رو نخواهد داشت و میلان نیز با 59 امتیاز سوم ماند اما به دلیل برد شب گذشته فیورنتینا خطر از دست دادن جایگاه سومی خود در جدول رده بندی را بیش از پیش احساس می‌کند.

مجیب بازدید : 29 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - گالیانی: میلان چیزی از یوونتوس کم نداره!
 

دیدار تیم‌های یوونتوس و میلان فردا شب (یکشنبه) و از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یوونتوس با 74 امتیاز صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و میلان نیز با 59 امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. این بدان معنا است که روسونری اکنون با صدر جدول 15 امتیاز اختلاف دارد ولی آدریانو گالیانی معتقد است تیمش هیچ چیزی از یوونتوس کم ندارد.

«یوونتوس اکنون 2 سال است که به دوران اوج خود بازگشته است ولی فصل گذشته ما تا روزهای پایانی آنها را زیر فشار قرار داده بودیم. در این فصل نیز در 24 هفته گذشته تمامی نتیجه‌هایمان همانند یوونتوس بوده است. فکر نمی‌کنم چیزی کم از آنها داشته باشیم.»

گالیانی افزود: اگر ما و یوونتوس در فصل آینده بازیکنان هم سطحی داشته باشیم، آنها نمی‌توانند پس از گذشت 8 هفته، 15 امتیاز از ما پیش بیفتد. ما تاوان بازیکنان زیادی که تابستان گذشته میلان را ترک کردند را به بدترین شکل پرداختیم.

مجیب بازدید : 33 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - میلان و ناپولی به تساوی 1-1 رضایت دادن
 

میلان در خانه با تساوی یک بر یک مقابل ناپولی متوقف شد؛ در هر حال هر دو تیم جایگاه خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان دارند.

ناپولی در حالی پا به میدان گذاشت که چهار امتیاز بیشتر از میلان داشت. در غیاب ماریو بالوتلی که سه جلسه محروم است، روبینیو در کنار جیامپائولو پاتزینی قرار گرفته بود و استفان الشعراوی در عین شگفتی نیمکت نشین شده بود.

میلان که نیاز به برد داشت از همان ابتدا دست به حمله زد و فرصت‌های خوبی را از دست داد. سرانجام در دقیقه 30 بود که روبینیو و کوین پرینس بواتنگ چند پاس به هم دادند و در نهایت توپ به متیو فلامینی رسید و او با ضربه محکم پای چپ دروازه حریف را گشود.

ناپولی تنها سه دقیقه بعد بازی را مساوی کرد. پاندف از چنگ کریستین ساپاتا گریخت و پاس عمقی عالی مارک همشیک را به تور دروازه حریف رساند.

فلامینی در دقیقه 72 با تکل بدی که روی پای خوان زونیگا زد کارت قرمز مستقیم گرفت و اخراج شد.

به این ترتیب میلان چهارده بازی است که نباخته. تیم آلگری همچنین جایگاهش را در رده سوم مستحکم کرد.

مجیب بازدید : 37 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - ریکاردو مونتولیوو: با غیبت بالوتلی کنار می یاییم
 

ریکاردو مونتولیوو، هافبک میلان، با کم اهمیت دانستن غیبت ماریو بالوتلی به دلیل محرومیت، اعلام کرد که روسونری پیش از ورود این ملی پوش ایتالیایی هم نشان داده بود که تیم باکیفیتی است.

بالوتلی به دلیل گرفتن پنجمین کارت زردش در دیدار هفته گذشته مقابل فیورنتینا، یک جلسه محروم است اما فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل صحبت های این بازیکن در مورد داور بازی، دو جلسه محرومیت اضافی برای او در نظر گرفت و به این ترتیب، او در سه دیدار آینده مقابل ناپولی، یوونتوس و کالیاری نمی تواند هم تیمی هایش را همراهی کند. اما مونتولیوو تردیدی ندارد که میلانی ها می توانند با غیبت بالوتلی کنار بیایند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" تردیدی نیست که بالوتلی تاثیر زیادی روی تیم داشت. اما در ماه نووامبر، پیش از پیوستن بالوتلی به میلان، ما با درخشش پاتزینی، نتایج خوب مان را شروع کرده بودیم."

مونتولیوو همچنین معتقد است که میلانی ها می توانند در رقابت های فصل آینده برای قهرمانی تلاش کنند و همین مسئله را دلیل تصمیمش برای جدایی از فیورنتینا و پیوستن به میلان دانست.

"  دوست دارم در دوران حرفه ای ام به یک جام دست پیدا کنم. من 7 سال در فیورنتینا بودم. هر کاری می توانستیم انجام دادم؛ فصل های خوبی داشتیم و من کاپیتان تیم بودم اما متاسفانه استقبال خوبی از من نشد.
من اکنون به آینده فکر می کنم. فیورنتینا برای من یک داستان تمام شده است."

مجیب بازدید : 35 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - تساوی میلان و فیورنتینا در هفته سی و یکم
 

به گزارش سایت ورزش 11 در اولین بازی امروز از هفته سی و یکم از رقابت های سری آ ایتالیا تیم سوم جدول و چهارم جدول رده بندی از ساعت 15 به وقت تهران به میدان رفتند که بازی با نتیجه 2-2 به تساوی کشیده شد.

اولین گل بازی را مونتولیو بازیکن میلان در دقیقه 14 به ثمر رساند تا نتیجه را 1 بر صفر کند . نیمه اول بازی با هیمن نتیجه به پایان رسید و در دقیقه 62 نیمه دوم فلامینی گل دوم میلان را به ثمر رساند اما خوشحالی میلانی ها 4 دقیقه بیشتر دوام نداشت و نوچریتو با مرتکب شدن خطا در محوطه جریمه و با دریافت کارت زرد تیم فیورنتینا را صاحب پنالتی کرد و لجاکیک دروازه میلان را باز کرد ، در دقیقه 73 بازیکنان میلان دچار اشتباهی شدن و پنالتی دیگری را به فیورنتینا تقدیم کردند واین بار دیگو پیزارو بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به تساوی کشید و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

مجیب بازدید : 68 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آث میلان با یک گل از سد کیه وو گذشت
 

میلان در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی کیه وو موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد. ریکاردو مونتولیوو تک گل روسونری ها را در دقیقه 25 به ثمر رساند تا آنها چهارمین پیروزی پیاپی خود را در رقابتهای لیگ کسب کنند.

در دیگر دیدار ناپولی با نتیجه پر گل 5 بر 3 از سد تورینو گذشت. در این دیدار بلریم زمالی هافبک ناپولی هت تریک کرد و ادینسون کاوانی هم 2 بار گلزنی کرد تا ناپولی به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند. در این بازی مارک هامسیک هم یک ضربه پنالتی را برای ناپولی از دست داد.

مجیب بازدید : 25 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - پیروزی میلان و ناپولی مقابل حریفان
 

  در ادامه رقابت‌های هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا 5 بازی برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم فوتبال آث میلان در سن‌سیرو میزبان پالرمو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

هر دو گل میلان توسط بالوتلی 8 (پنالتی) و 66 به ثمر رسید. میلان با این برد 54 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد.

در دیگر دیدار مهم نیز تیم فوتبال ناپولی موفق شد 3 بر 2 مقابل مهمان خود آتالانتا به برتری برسد و جایگاه دومی خود را با 56 امتیاز تثبیت کند.

گل‌های ناپولی توسط کاوانی 4 (پنالتی) و 65 و 81 پاندف به ثمر رسید.

مجیب بازدید : 86 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 - پیروزی میلان باز هم با گلزنی سوپرماریو
 

  در تک دیدار برگزار شده از هفته بیست و پنجم سری آ میلان با نتیجه 2 بر یک برابر پارما به برتری دست یافت.

در این دیدار  گابریل پالتا، بازیکن پارما در دقیقه 39 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ماریو بالوتلی نیز در دقیقه 78 بار دیگر دروازه پارما را باز کرد تا تیمش 2 بر صفر جلو بیفتد. در ادامه نیکولا سانسونه در دقیقه 90 یکی از گل‌های خورده پارما را جبران کرد ولی مانع شکست تیمش نشد.

میلان با این پیروزی 44 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لاتزیو به رده سوم جدول صعود کرد. پارما نیز دهم است.

مجیب بازدید : 80 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - میلان با غلبه بر لاتزیو به رده سوم صعود کرد
 

 به گزارش خبرگزاری فارس، در تک بازی شب گذشته از هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان لاتزیو بود و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

پاتزینی 40 و 60 و بواتنگ 44 گل های میلان را به ثمر رساندند تا آث میلان با 48 امتیاز جای لاتزیو را در رده سوم جدول رده بندی سری آ ایتالیا بگیرد و لاتزیو با 47 امتیاز به رده چهارم سقوط کند.

مجیب بازدید : 86 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

http://axgig.com/images/18851233877502026499.png

 

اطلاعات باشگاه فوتبال آث میلان

نام کامل : 
لقب :
شهر :
کشور :
سال تاسیس :
مالک :
مدیر عامل:
سرمربی :
کاپیتان :
باشگاه فوتبال آث میلان
قرمز و سیاه - شیطان
میلان
ایتالیا
۱۸۹۹
سیلویو برلوسکونی
سیلویو برلوسکونی
کلارنس سیدورف
ریکاردو مونتولیوو
ورزشگاه خانگی :
وب سایت :
لیگ :
رده جهانی :
رده در اروپا  :
بهترین گلزن :
بیشترین بازی :
تعداد قهرمانی در ایتالیا  :
تعداد قهرمانی در  اروپا : 
سن سیرو
www.acmilan.it
سری آ ایتالیا
18
۱۳
گونار نوردال (۲۲۱)
پائولو مالدینی (۹۰۲)
۱۸
۷
بهترین پیروزی :
بدترین باخت :
میلان ۱۳-۰ مودنا (۴ اکتبر ۱۹۱۴)
میلان ۰-۸ بولونیا (۵ نوامبر ۱۹۲۲)
مجیب بازدید : 27 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

http://axgig.com/images/18851233877502026499.png

تاریخچه باشگاه فوتبال آث میلان

باشگاه فوتبال آث میلان در سال 1899 توسط دو انگلیسی به نام های آلفرد ادواردز و هریت کیلپین تاسیس شد. به دلیل خاستگاه این باشگاه، از تلفظ انگلیسی نام شهر میلان، به جای تلفظ ایتالیایی این شهر(میلانو) در نام این باشگاه استفاده شده‌است. آث میلان اولین عنوان قهرمانی خود در جام قهرمانی ایتالیا را در سال ۱۹۰۱ بدست آورد.

در سال ۱۹۰۸، باشگاه آث میلان ایجاد شکاف در خود را به دلیل اختلافات داخلی در موضوع امضای قرارداد با بازیکنان خارجی تجربه کرد، که این موضوع باعث تشکیل باشگاه دیگری در شهر میلان به نام اینتر میلان شد. میلان با به دست آوردن مقام قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا با پیروزی بر تیم بنفیکا پرتغال در مرحله پایانی سال ۱۹۶۳، مقبولیت جهانی خود را ضمانت کرد. آنها همچنین با تکرار قهرمانی در سال ۱۹۶۹، موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام بین قاره‌ای (جام باشگاه‌های جهان امروزی) در همین سال شد.

به دنبال استعفای جیانی ریورا، میلان دوران افت را هم تجربه کرد. دورانی که ماجرای توتونرو یا همان شرط بندی و پرداخت رشوه از سوی باشگاه برای تغییر نتیجه مسابقات در سال ۱۹۸۰ و مجازات حضور در سری ب را برای میلان در پی داشت. آنها بعد از آن سریعاً خود را به سری آ رساندند ولی در فصل ۸۱-۸۲ با قرارگیری در منطقه خطر سری آ، مجدداً به سری ب بازگشتند. در سال ۱۹۸۶، سیلویو برلوسکونی، این باشگاه را خریداری کرد و با به خدمت گرفتن آریگو ساکی (۱۹۸۷) به عنوان سرمربی و بازیکنانی همچون مارکو فان باستن، رود گولیت و فرانک ریکارد دوران شکوفایی مجدد این باشگاه آغاز شد. آریگو ساکی در اولین دوره مربیگری خود در میلان (۱۹۹۱-۱۹۸۷) موفق به کسب ۸ عنوان قهرمانی شد (یک قهرمانی سری آ، یک قهرمانی سوپر جام ایتالیا، ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ قهرمانی سوپر جام اروپا و ۲ قهرمانی جام کنفدراسیون ها). وی در این دوره یک نایب قهرمانی در سری آ و یک نایب قهرمانی در کوپا ایتالیا را نیز در کارنامهٔ خود دارد.در سال ۱۹۹۲ میلان اسکودتوی سری آ را بدون حتی یک شکست به دست آورد. این مهم را تاکنون هیچ تیم دیگری در سری آ به غیر از یوونتوس (2012-2011) تکرار نکرده است.

در فصل ۰۵-۲۰۰۶ در پی تخلفات مربوط به تعیین داوران مسابقات سری آ، کمتیه انضباطی رأی به کسر ۱۵ امتیاز در شروع فصل ۰۷-۲۰۰۶ و عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را صادر کرد که این حکم بعداً به کاهش هشت امتیاز و حضور در لیگ قهرمانان اروپا، کاهش پیدا کرد.

میلان در اولین دهه‌ی قرن یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های اروپا و جهان بود. در فاصله‌ی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ سه بار به فینال اروپا راه یافت.

سال ۲۰۰۳ در یک فینال تمام ایتالیایی موفق شد رقیب دیرینه‌ی خود یوونتوس را در ضربات پنالتی شکست داده و برای ششمین بار قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شود.

سال ۲۰۰۴ در دیدار رفت از مرحله‌ی یک‌ چهارم نهایی دپورتیوو لاکرونیای اسپانیا را در خانه با نتیجه‌ی ۴ بر ۱ شکست داد و در شرایطی که همگان تصور می‌کردند که کار تیم اسپانیایی تمام شده در دیدار برگشت با نتیجه‌ی ۴ بر ۰ شکست خورد و از راهیابی به مرحله‌ی نیمه‌ نهایی بازماند.

فینال ۲۰۰۵ جام باشگاه‌های اروپا هیچگاه از خاطر هوادارن میلان و لیورپول محو نخواهد شد. در این فینال دراماتیک ابتدا میلان با گل‌ زود هنگام کاپیتان افسانه‌ای خود پائولو مالدینی از حریف انگلیسی پیش افتاد. در ادامه هرنان کرسپوی آرژانتینی دو گل دیگر به ثمر رساند تا نیمه‌ی نخست با نتیجه‌ی قاطع ۳ بر ۰ به سود میلان به پایان برسد. امّا در نیمه‌ی دوم ورق برگشت و لیورپول موفق شد در مدت زمان ۶ دقیقه نتیجه را به تساوی بکشاند.استیون جرارد، ولادیمیر اسمیچر و ژابی آلونسو سه گل پیاپی به‌ ثمر رساندند تا نهایتاً بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم گل دیگری نداشته باشد و ضربات پنالتی قهرمان اروپا را مشخص نماید. لیورپول ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

نیمه‌نهایی ۲۰۰۶ محل برخورد دو غول اروپا یعنی میلان و بارسلونا بود. تک گل لودویک ژولی کافی بود تا بارسا در مجموع دو دیدار با نتیجه‌ی ۱ بر ۰ پیروز شود و به فینال برسد.

سال ۲۰۰۷ یکی از بهترین فصول میلان در قرن جدید بود. باشگاه ایتالیایی در شرایطی به نیمه ‌نهایی راه یافته بود که سه تیم دیگر این مرحله تماماً انگلیسی بودند. در بازی رفت از دور نیمه‌ نهایی منچستر یونایتد موفق شد در ورزشگاه الدترافورد میلان را با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ شکست دهد. اما این پایان راه نبود و در شب درخشش کاکا میلان بازی برگشت را با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ به سود خود به پایان برد و ضمن جلوگیری از فینال تمام انگلیسی زمینه‌ی انتقام‌ گیری از لیورپول را مهیا کرد. ورزشگاه المپیک آتن محل برگذاری فینال تکراری میلان و لیورپول بود. دو گل از فیلیپو اینزاگی در مقابل تک گل دیرهنگام درک کویت کافی بود تا میلان ضمن گرفتن انتقام دو سال قبل، برای هفتمین بار قهرمان اروپا شود. در پایان این سال کاکا موفق شد توپ طلای اروپا و جهان را از آن خود کند.

مالک کنونی باشگاه آث میلان سیلویو برلوسکونی است که به دلیل مشغله های فراوان، آدریانو گالیانی را به سمت مدیریت اجرایی و نایب رپیس باشگاه برگزیده است. سرمربی کنونی میلان، ماسیمیلیانو آلگری است.

پائولو مالدینی یکی از محبوبترین و معروفترین بازیکنان سه دهه‌ی اخیر میلان فرزند چزاره مالدینی (بازیکن و سرمربی سابق میلان) می‌باشد. وی در پایان فصل ۰۹-۲۰۰۸ پس از ۲۴ سال حضور افتخارآمیز در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد.

 

- ورزشگاه خانگی آث میلان

سن سیرو (یا جوزپه مه آتزا) ورزشگاه تیم‌های آث میلان و اینتر میلان است. سن‌سیرو بزرگترین ورزشگاه ایتالیا و یکی از بزرگترین ورزشگاه های اروپاست. در سال ۱۹۲۵ شهرداری میلان شروع ساخت این ورزشگاه را آغاز کرد و کار ساخت آن یک سال به طول انجامید. گنجایش ابتدایی این ورزشگاه ۷۰ هزار نفر بود و سن سیرو نام داشت. تیم‌های اینتر میلان و آث میلان از همان ابتدا اجاره‌ نشین این ورزشگاه بودند و بازیهای خود را در آنجا برگزار می‌کردند. در سال ۱۹۷۲ برترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میلان یعنی جوزپه مه آتزا درگذشت. شهرداری میلان برای تجلیل از این ستاره ورزشگاه سن سیرو را به ورزشگاه جوزپه مه آتزا تغییر نام داد. در سال ۱۹۸۹ این ورزشگاه برای نوسازی مدت کوتاهی تعطیل شد و پس از بازگشایی ظرفیت آن به  80.074 نفر رسید. بسیاری از بازیهای تیم ملی ایتالیا در همین ورزشگاه برگزار می‌شود. یوفا به تمامی ورزشگاه‌های اروپا بر اساس کیفیت آنها امتیاز می‌دهد. ورزشگاه جوزپه مه آتزا نمره ۵ از ۵ را دریافت کرده است.

 

- ستارگان باشگاه فوتبال آث میلان از ابتا تا کنون

کارلو آنچلوتی ، فابیو کاپلو ، رود گولیت ، وینستون بوگارد ، روبرتو دونادونی ، فیلیپو گالی ، چزاره مالدینی ، مارکو فان باستن ، فرانکو بارزی ، جووانی تراپاتونی ، ژان-پیر پاپن ، فرانک ریکارد ، دیمیتریو آلبرتینی ، فرناندو ردوندو ، روبرتو آیالا ، یاپ استام ، مارسل دسایی ، روبرتو باجو ، ژرژ وه‌آ ، روبرتو آیالا ، الیور بیرهوف ، فرانچسکو تولدو ، آندری شوچنکو ، کافو ، الساندرو کاستاکورتا ، ادگار داویدس ، پاتریک ویرا ، هرنان کرسپو ، کریستین ویری ، رونالدو ، پاتریک کلایورت ، جیوانی البر ، کارلو کودیچینی ، جنارو گاتوسو ، فیلیپو اینزاگی ، روی کاستا ، پائولو مالدینی ، کلارنس سیدورف ، ریوالدو ، رونالدینیو ، دیوید بکهام ، الساندرو نستا ، کاکا ، مارک ون بومل ، آندره‌آ پیرلو ، کاخا کالادزه ، زلاتان ابراهیموویچ ، روبینیو ، ماسیمو آمبروزینی ، کریستین آبیاتی ، نایجل دی یانگ ، ماریو بالوتلی و ...

 

افتخارات باشگاه فوتبال آث میلان

سری آ :

18 بار قهرمانی در سال های : 1901, 1906, 1907, 1950–51, 1954–55, 1956–57, 1958–59, 1961–62, 1967–68, 1978–79, 1987–88, 1991–92, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1998–99, 2003–04, 2010–11

17 بار نایب قهرمانی سال های : 1902, 1910–11, 1911–12, 1947–48, 1949–50, 1951–52, 1955–56, 1960–61, 1964–65, 1968–69, 1970–71, 1971–72, 1972–73, 1989–90, 1990–91, 2004–05, 2011–12

جام حذفی ایتالیا :

5 بار قهرمانی در سال های : 1966–67, 1971–72, 1972–73, 1976–77, 2002–03

7 بار نایب قهرمانی سال های : 1941–42, 1967–68, 1970–71, 1974–75, 1984–85, 1989–90, 1997–98

سوپر جام ایتالیا :

6 بار قهرمانی در سال های : 1988, 1992, 1993, 1994, 2004, 2011

3 بار نایب قهرمانی سال های : 1996, 1999, 2003

جام باشگاه های اروپا :

7 بار قهرمانی در سال های : 1962–63, 1968–69, 1988–89, 1989–90, 1993–94, 2002–03, 2006–07

4 بار نایب قهرمانی سال های : 1957–58, 1992–93, 1994–95, 2004–05

جام در جام اروپا :

2 بار قهرمانی در سال های : 1967–68, 1972–73

1 بار نایب قهرمانی سال : 1973–74

سوپر جام اروپا :

5 بار قهرمانی در سال های : 1989, 1990, 1994, 2003, 2007

2 بار نایب قهرمانی سال : 1973, 1993

جام بین‌ قاره‌ای :

3 بار قهرمانی در سال های : 1969, 1989, 1990

4 بار نایب قهرمانی سال : 1963, 1993, 1994, 2003

جام باشگاه‌های جهان :

1 بار قهرمانی در سال :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 17,783