loading...
کلوپ هواداران میلان
مجیب بازدید : 38 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 
 
 - ریکاردو مونتولیوو: با غیبت بالوتلی کنار می یاییم
 

ریکاردو مونتولیوو، هافبک میلان، با کم اهمیت دانستن غیبت ماریو بالوتلی به دلیل محرومیت، اعلام کرد که روسونری پیش از ورود این ملی پوش ایتالیایی هم نشان داده بود که تیم باکیفیتی است.

بالوتلی به دلیل گرفتن پنجمین کارت زردش در دیدار هفته گذشته مقابل فیورنتینا، یک جلسه محروم است اما فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل صحبت های این بازیکن در مورد داور بازی، دو جلسه محرومیت اضافی برای او در نظر گرفت و به این ترتیب، او در سه دیدار آینده مقابل ناپولی، یوونتوس و کالیاری نمی تواند هم تیمی هایش را همراهی کند. اما مونتولیوو تردیدی ندارد که میلانی ها می توانند با غیبت بالوتلی کنار بیایند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" تردیدی نیست که بالوتلی تاثیر زیادی روی تیم داشت. اما در ماه نووامبر، پیش از پیوستن بالوتلی به میلان، ما با درخشش پاتزینی، نتایج خوب مان را شروع کرده بودیم."

مونتولیوو همچنین معتقد است که میلانی ها می توانند در رقابت های فصل آینده برای قهرمانی تلاش کنند و همین مسئله را دلیل تصمیمش برای جدایی از فیورنتینا و پیوستن به میلان دانست.

"  دوست دارم در دوران حرفه ای ام به یک جام دست پیدا کنم. من 7 سال در فیورنتینا بودم. هر کاری می توانستیم انجام دادم؛ فصل های خوبی داشتیم و من کاپیتان تیم بودم اما متاسفانه استقبال خوبی از من نشد.
من اکنون به آینده فکر می کنم. فیورنتینا برای من یک داستان تمام شده است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 1,823
  • بازدید کلی : 18,039