loading...
کلوپ هواداران میلان
مجیب بازدید : 58 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - خداحافظی باشکوه کالادزه از فوتبال با حضور بزرگان آث میلان
 

کاخا کالادزه که از دنیای فوتبال کناره گیری کرده است، در دوران فوتبال خود در تیم‌های میلان و بولونیای ایتالیا به میدان رفته بود.

او اکنون در تفلیس گرجستان حضور دارد و به دنبال آن است که بتواند وارد دنیای سیاست شود.

مجیب بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 - پیشنهاد 12 میلیون یورویی موناکو برای خرید کوین بواتنگ

این تیم به تازگی رادامل فالکائو ، ریکاردو کاروالیو ، ژائو موتینیو و جیمز رودریگس را به خدمت گرفته و ظاهرا با دروازبان بارسلونا ویکتور والدس نیز به توافق رسیده اند.

 

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - سانتوس روبینیو را به جای نیمار می‌خواهد
 

 

خروج نیمار از سانتوس قریب‌الوقوع است و باشگاه برزیلی با در نظر گرفتن این مسئله به شدت برای پیدا کردن جانشینی برای ستاره خود در تلاش است. بازیکنی که باشگاه علاقمند به بازگردادن او است، روبینیو است که در سال 2005 این باشگاه را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

بازیکن فعلی میلان اگر بخواهد 9 فصل پس از خروجش به باشگاه برگردد، بسیار پرخرج خواهد بود.

به گفته نی پاندولفو، مدیر ورزشی باشگاه سانتوس، روبینیو در فهرست خریدهای احتمالی باشگاه قرار دارد.

وی گفت: او در اینجا یک اسطوره است و همیشه مد نظر ما بوده است.

سانتوس تاکنون تلاش‌هایی برای خرید این بازیکن از میلان انجام داده است و فصل نقل و انتقالات تابستانی فرصت خوبی برای سانتوس است است که سرانجام بازیکن سابق خود را بازگرداند.

مجیب بازدید : 30 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آلگری: نمی‌دانم مربی میلان هستم یا نه!
 

میلان در هفته پایانی کالچوی ایتالیا در خانه سیه‌نا با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کرد.

دروازه روسونری در دقیقه 26 توسط کلودیو ترزی باز شد ولی گلزنی ماریو بالوتلی 84 و فیلیپه مکسز 87 موجب شد تا میلان به یک پیروزی ارزشمند برسد. آنها با این 3 امتیاز توانستند حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کنند.

بسیاری بر این باور هستند که ماسیمیلیانو آلگری در تابستان جاری راهی باشگاه رم خواهد شد. او در این زمینه به صحبت پرداخته است. «من هنوز با میلان قرارداد دارم. همه در زمانی که فصل به پایان می‌رسد به دنبال این هستند که ببینند چه کار خواهیم کرد. ممکن است باشگاه بخواهد مربی دیگری را جایگزین من کند. نمی‌دانم. به همین سادگی.»

وی افزود: بدون شک خودم میلان را ترک نخواهم کرد. به قراردادم پایبند خواهم ماند. دیگر به آنها بستگی دارد که بخواهند مرا نگه دارند یا نه. اگر می‌دانستم که فصل آینده نیز سرمربی میلان هستم، در مورد بازیکنان و آینده‌ای که در ذهن دارم صحبت می‌کردم ولی اکنون برای این صحبت‌ها خیلی زود است.

مجیب بازدید : 32 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - میلان با پیروزی برابر سیه‌نا سهمیه چمپیونز لیگ را تصاحب کرد
 

هفته سی و هشتم و پایانی سری آ ایتالیا با انجام 9 بازی به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال سیه‌نا میزبان آث میلان بود.
این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود آث میلان به پایان رسید.
ترزی در دقیقه 25 میزبان را یک بر صفر پیش انداخت تا میلان بیش لز پیش در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد و در حالی که هریک از دو تیم یک بازیکن اخراجی نیز در این بازی داشتند ماریو بالوتلی فرشته نجات میلان شد و در دقیقه 84 ضمن زدن گل تساوی امید را به اردوی روسونری بازگرداند و در ادامه مکسس در دقیقه 87 کار را برای میلان تمام کرد و با زدن گل دوم موجب کسب آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان توسط میلان شد.

در بازی مهم دیگر تیم فوتبال فیورنتینا موفق شد میزبان خود پسکارا را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد. این شاید تلخ‌ترین پیروزی فیورنتینا محسوب می‌شد چرا که در بازی همزمان میلان موفق به کسب سهمیه چمپیوز لیگ شده بود و فیورنتینا از کسب سهمیه بازماند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

آتالانتا 2  کیه‌وو 2

بولونیا 0   جنوا 0

تورینو 2    کاتانیا 2

کالیاری 1    لاتزیو 0

رم 2   ناپولی 1

پالرمو 1    پارما 3

اینتر 2   اودینزه 5


بدین ترتیب و با پایان فصل 2012 - 2013 سری آ ایتالیا تیم‌های پالرمو، سیه‌نا و پسکارا به سری ب سقوط کردند و جدال نفسگیر دو تیم میلان و فیورنتینا برای تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سود میلان به پایان رسید تا تیم‌های یوونتوس، ناپولی و میلان سهمیه‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا از ایتالیا لقب بگیرند.

مجیب بازدید : 31 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آث میلان به دنبال به جذب ژابی آلونسو هافبک رئال مادرید
 

باشگاه میلان قصد دارد ژابی آلونسو، هافبک باتجربه رئال، که قصد دارد در تابستان پیش رو سانتیاگو برنابئو را به ترک کند، به خدمت بگیرد.

میلانی ها به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن باتجربه برای فصل آینده هستند و این هافبک ملی پوش اسپانیایی را به عنوان یکی از گزینه های اصلی شان در نظر دارند.

آلونسو تا سال 2014 با میلان قرارداد دارد و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش با رئالی ها باقی مانده، آماده است تا پیشنهادهای مناسب را بررسی کند.

مادریدی ها برای فروش او 15 میلیون یورو در نظر گرفته اند و اگر میلانی ها حاضر به پرداخت این مبلغ شوند، آماده اند تا آلونسو را واگذار کنند.

هرچند دستمزد درخواستی آلونسو می تواند این انتقال را با مشکل مواجه کند. این بازیکن باتجربه خواهان قراردادی 3 ساله با دستمزد سالانه 4 میلیون یورویی است.

از باشگاه های اینتر و چلسی نیز به عنوان دیگر مشتریان آلونسو نام برده می شود اما هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه نداده است.

مجیب بازدید : 34 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
بنر خبر
 
 
 - دی ماریا، مودریچ، لوپز و پپه در رادار میلان
 

روزنامه ایتالیایی «کوریو دلو اسپورت» روز گذشته اعلام کرد که آث میلان در نظر دارد در خصوص شرایط آینده 4 بازیکن رئال مادرید با هدف جذب حداقل یکی از آنها در تابستان تحقیق کند.

این روزنامه در خصوص برنامه آدریانو گالیانی برای دیدار با فلورنتینو پرس در روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد. رئیس هر دو باشگاه برای تماشای دیدار شب گذشته فینال لیگ اروپا میان تیم‌های چلسی و بنفیکا در آمستردام به سر می‌برند و بر اساس گزارش‌ها گالیانی مشتاق است بیشترین استفاده را از این فرصت برای کسب اطلاعات در خصوص دی‌ماریا، مودریچ؛ دیگو لوپز و په‌په ببرد.

همه این بازیکنان به استثنای په‌په به درخواست ژوزه مورینیو به رئال آمده‌اند و اگر آقای خاص رئال را ترک کند، می‌توانند از تیم جدا شوند

مجیب بازدید : 30 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - از شعارهای نژادپرستانه علیه بالوتلی تا اخراج مونتاری و توتی
 

میلان و رم در شرایطی از هفته 37 رقابت های سری آ ایتالیا در سن سیرو به دیدار هم رفتند که ماریو بالوتلی مهاجم ملی پوش تیم ملی ایتالیا در طول جریان بازی مورد توهین های نژادپرستانه  هوادارن اندک رم در درون ورزشگاه قرار گرفت هر چند که در ابتدا بالوتلی توجه ای به این موضوع نداشت اما این اتفاقات در نهایت منجر به اخراج سولی مونتاری شد که نسبت به این توهین های نژادپرستانه واکنش نشان داد.

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه آث میلان با شروع نیمه دوم و ادامه شعارهای نژادپرستانه ،داور مسابقه تصمیم به متوقف کردن بازی گرفت و تاکید کرد تا زمانی که آن دسته از هواداران رم حاضر در ورزشگاه شعارهای نژادپرستانه شان ادامه داشته باشد بازی شروع نخواهد شد.

بنابراین فرانچسکو توتی کاپیتان و بازیکن محبوب رمی ها از هوادارن تیمش خواست که به این شعارها ادامه ندهند که ظاهرا این کار موثر بود.

در اوایل سال جدید میلادی و ماه فوریه باشگاه اینتر به دلیل توهین هوادارنش در جریان دربی دلامادونیا به ماریو بالوتلی نیز جریمه شده بودند.

این اولین باری نیست که در طول فصل برای میلان این اتفاقات رخ می دهد چرا که یک بار کوین پرینس بوآتنگ در جریان دیدار دوستانه با تیم دسته سومی پرو پاتریا مورد این گونه حملات قرار گرفت هر چند که میلانی ها تصمیم به ترک زمین مسابقه گرفتند.

اخیرا باشگاه یوونتوس نیز به دلیل توهین هوادارانش به کوین پرینس بوآتنگ در بازی برابر میلان جریمه شدند،باشگاهی که خود از چند بازیکن سیه چرده استفاده می کند.

با تمام این اوصاف بازی با نتیجه 0-0 به همراه اخراج مونتاری و توتی پایان یافت تا سرنوشت تیم صعود کنند از بین میلان و فیورنتینا در هفته پایانی رقابت ها مشخص شود.

مجیب بازدید : 20 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - تساوی بدون گل میلان و رم در هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا
 

در آخرین بازی از هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو میزبان رم بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی سالی مونتاری از میزبان در دقیقه 41 و توتی در دقیقه 91 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

میلان با این تساوی 69 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد اما هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد باید مسابقه هفته آخر را جدی بگیرد.

رم نیز با تساوی اخیر 59 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی سری آ باقی ماند.

مجیب بازدید : 28 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
  - برد پرگل خارج از خانه میلان برابر پسکارا با گلزنی ماریو بالوتلی
 

در دومین دیدار از هفته سی و ششم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان میهمان پسکارا بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد.

گل‌های این دیدار را بالوتلی 10 (پنالتی) و 57، مونتاری 33 و فلامینی 51 به ثمر رساندند.

میلان با این برد 68 امتیازی شد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد تنها به یک برد دیگر نیاز دارد و پسکارا نیز با 22 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در رقابت‌های این فصل سری آ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس هفته گذشته موفق به کسب سی و یکمین عنوان قهرمانی خود شد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 1,534
  • بازدید کلی : 17,750