loading...
کلوپ هواداران میلان
مجیب بازدید : 28 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

  - میلان به دنبال به جذب سس فابرگاس، هافبک بارسلونا

 

به گزارش نشریه ایتالیایی کوریه ره دلو اسپورت، باشگاه میلان به دنبال به خدمت گرفتن سس فابرگاس، هافبک ملی پوش بارسلوناست.

براساس این گزارش، روسونرها به دنبال خرید یک هافبک جدید برای تقویت خط میانی شان هستند و به همین دلیل این بازیکن کاتالانی که عملکردش در رقابت های این فصل لالیگا، انتقاداتی را به همراه داشته، را زیر نظر دارند.

فابرگاس که در تابستان 2011 با انتقالی 40 میلیون یورویی به بارسا پیوست، نتوانست چندان انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل، ممکن است برای تامین بودجه لازم برای خرید نیمار، به باشگاه دیگری واگذار شود.

گفته می شود در این بین، متئو فلامینی، هم بازی سابق فابرگاس در آرسنال، نقشی کلیدی در انجام این انتقال دارد. میلانی ها به دنبال هافبکی باتکنیک برای مرکز خط میانی شان هستند و مدیران باشگاه معتقدند که فابرگاس از قابلیت تبدیل شدن به یک پیرلو جدید برخوردارند.

مجیب بازدید : 29 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - یوونتوس با شکست میلان به قهرمانی در سری آ نزدیک‌تر شد
 

در آخرین و حساس‌ترین مسابقه از هفته سی و سوم سری آ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس تورین در ورزشگاه خانگی خود میزبان آ.ث میلان بود و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

ویدال در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی دروازه میلان را گشود تا با همین نتیجه یک بر صفر بازی به اتمام برسد.

یوونتوس با این پیروزی 77 امتیازی شد و برای قهرمانی در این فصل سری آ ایتالیا کار مشکلی را پیش رو نخواهد داشت و میلان نیز با 59 امتیاز سوم ماند اما به دلیل برد شب گذشته فیورنتینا خطر از دست دادن جایگاه سومی خود در جدول رده بندی را بیش از پیش احساس می‌کند.

مجیب بازدید : 28 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - گالیانی: میلان چیزی از یوونتوس کم نداره!
 

دیدار تیم‌های یوونتوس و میلان فردا شب (یکشنبه) و از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یوونتوس با 74 امتیاز صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و میلان نیز با 59 امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. این بدان معنا است که روسونری اکنون با صدر جدول 15 امتیاز اختلاف دارد ولی آدریانو گالیانی معتقد است تیمش هیچ چیزی از یوونتوس کم ندارد.

«یوونتوس اکنون 2 سال است که به دوران اوج خود بازگشته است ولی فصل گذشته ما تا روزهای پایانی آنها را زیر فشار قرار داده بودیم. در این فصل نیز در 24 هفته گذشته تمامی نتیجه‌هایمان همانند یوونتوس بوده است. فکر نمی‌کنم چیزی کم از آنها داشته باشیم.»

گالیانی افزود: اگر ما و یوونتوس در فصل آینده بازیکنان هم سطحی داشته باشیم، آنها نمی‌توانند پس از گذشت 8 هفته، 15 امتیاز از ما پیش بیفتد. ما تاوان بازیکنان زیادی که تابستان گذشته میلان را ترک کردند را به بدترین شکل پرداختیم.

مجیب بازدید : 32 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - میلان و ناپولی به تساوی 1-1 رضایت دادن
 

میلان در خانه با تساوی یک بر یک مقابل ناپولی متوقف شد؛ در هر حال هر دو تیم جایگاه خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان دارند.

ناپولی در حالی پا به میدان گذاشت که چهار امتیاز بیشتر از میلان داشت. در غیاب ماریو بالوتلی که سه جلسه محروم است، روبینیو در کنار جیامپائولو پاتزینی قرار گرفته بود و استفان الشعراوی در عین شگفتی نیمکت نشین شده بود.

میلان که نیاز به برد داشت از همان ابتدا دست به حمله زد و فرصت‌های خوبی را از دست داد. سرانجام در دقیقه 30 بود که روبینیو و کوین پرینس بواتنگ چند پاس به هم دادند و در نهایت توپ به متیو فلامینی رسید و او با ضربه محکم پای چپ دروازه حریف را گشود.

ناپولی تنها سه دقیقه بعد بازی را مساوی کرد. پاندف از چنگ کریستین ساپاتا گریخت و پاس عمقی عالی مارک همشیک را به تور دروازه حریف رساند.

فلامینی در دقیقه 72 با تکل بدی که روی پای خوان زونیگا زد کارت قرمز مستقیم گرفت و اخراج شد.

به این ترتیب میلان چهارده بازی است که نباخته. تیم آلگری همچنین جایگاهش را در رده سوم مستحکم کرد.

مجیب بازدید : 37 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - ریکاردو مونتولیوو: با غیبت بالوتلی کنار می یاییم
 

ریکاردو مونتولیوو، هافبک میلان، با کم اهمیت دانستن غیبت ماریو بالوتلی به دلیل محرومیت، اعلام کرد که روسونری پیش از ورود این ملی پوش ایتالیایی هم نشان داده بود که تیم باکیفیتی است.

بالوتلی به دلیل گرفتن پنجمین کارت زردش در دیدار هفته گذشته مقابل فیورنتینا، یک جلسه محروم است اما فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل صحبت های این بازیکن در مورد داور بازی، دو جلسه محرومیت اضافی برای او در نظر گرفت و به این ترتیب، او در سه دیدار آینده مقابل ناپولی، یوونتوس و کالیاری نمی تواند هم تیمی هایش را همراهی کند. اما مونتولیوو تردیدی ندارد که میلانی ها می توانند با غیبت بالوتلی کنار بیایند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" تردیدی نیست که بالوتلی تاثیر زیادی روی تیم داشت. اما در ماه نووامبر، پیش از پیوستن بالوتلی به میلان، ما با درخشش پاتزینی، نتایج خوب مان را شروع کرده بودیم."

مونتولیوو همچنین معتقد است که میلانی ها می توانند در رقابت های فصل آینده برای قهرمانی تلاش کنند و همین مسئله را دلیل تصمیمش برای جدایی از فیورنتینا و پیوستن به میلان دانست.

"  دوست دارم در دوران حرفه ای ام به یک جام دست پیدا کنم. من 7 سال در فیورنتینا بودم. هر کاری می توانستیم انجام دادم؛ فصل های خوبی داشتیم و من کاپیتان تیم بودم اما متاسفانه استقبال خوبی از من نشد.
من اکنون به آینده فکر می کنم. فیورنتینا برای من یک داستان تمام شده است."

مجیب بازدید : 34 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - تساوی میلان و فیورنتینا در هفته سی و یکم
 

به گزارش سایت ورزش 11 در اولین بازی امروز از هفته سی و یکم از رقابت های سری آ ایتالیا تیم سوم جدول و چهارم جدول رده بندی از ساعت 15 به وقت تهران به میدان رفتند که بازی با نتیجه 2-2 به تساوی کشیده شد.

اولین گل بازی را مونتولیو بازیکن میلان در دقیقه 14 به ثمر رساند تا نتیجه را 1 بر صفر کند . نیمه اول بازی با هیمن نتیجه به پایان رسید و در دقیقه 62 نیمه دوم فلامینی گل دوم میلان را به ثمر رساند اما خوشحالی میلانی ها 4 دقیقه بیشتر دوام نداشت و نوچریتو با مرتکب شدن خطا در محوطه جریمه و با دریافت کارت زرد تیم فیورنتینا را صاحب پنالتی کرد و لجاکیک دروازه میلان را باز کرد ، در دقیقه 73 بازیکنان میلان دچار اشتباهی شدن و پنالتی دیگری را به فیورنتینا تقدیم کردند واین بار دیگو پیزارو بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به تساوی کشید و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

مجیب بازدید : 67 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 
 - آث میلان با یک گل از سد کیه وو گذشت
 

میلان در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی کیه وو موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد. ریکاردو مونتولیوو تک گل روسونری ها را در دقیقه 25 به ثمر رساند تا آنها چهارمین پیروزی پیاپی خود را در رقابتهای لیگ کسب کنند.

در دیگر دیدار ناپولی با نتیجه پر گل 5 بر 3 از سد تورینو گذشت. در این دیدار بلریم زمالی هافبک ناپولی هت تریک کرد و ادینسون کاوانی هم 2 بار گلزنی کرد تا ناپولی به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند. در این بازی مارک هامسیک هم یک ضربه پنالتی را برای ناپولی از دست داد.

مجیب بازدید : 25 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - پیروزی میلان و ناپولی مقابل حریفان
 

  در ادامه رقابت‌های هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا 5 بازی برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم فوتبال آث میلان در سن‌سیرو میزبان پالرمو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

هر دو گل میلان توسط بالوتلی 8 (پنالتی) و 66 به ثمر رسید. میلان با این برد 54 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد.

در دیگر دیدار مهم نیز تیم فوتبال ناپولی موفق شد 3 بر 2 مقابل مهمان خود آتالانتا به برتری برسد و جایگاه دومی خود را با 56 امتیاز تثبیت کند.

گل‌های ناپولی توسط کاوانی 4 (پنالتی) و 65 و 81 پاندف به ثمر رسید.

مجیب بازدید : 85 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 
 - پیروزی میلان باز هم با گلزنی سوپرماریو
 

  در تک دیدار برگزار شده از هفته بیست و پنجم سری آ میلان با نتیجه 2 بر یک برابر پارما به برتری دست یافت.

در این دیدار  گابریل پالتا، بازیکن پارما در دقیقه 39 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ماریو بالوتلی نیز در دقیقه 78 بار دیگر دروازه پارما را باز کرد تا تیمش 2 بر صفر جلو بیفتد. در ادامه نیکولا سانسونه در دقیقه 90 یکی از گل‌های خورده پارما را جبران کرد ولی مانع شکست تیمش نشد.

میلان با این پیروزی 44 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لاتزیو به رده سوم جدول صعود کرد. پارما نیز دهم است.

مجیب بازدید : 80 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
 - میلان با غلبه بر لاتزیو به رده سوم صعود کرد
 

 به گزارش خبرگزاری فارس، در تک بازی شب گذشته از هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان لاتزیو بود و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

پاتزینی 40 و 60 و بواتنگ 44 گل های میلان را به ثمر رساندند تا آث میلان با 48 امتیاز جای لاتزیو را در رده سوم جدول رده بندی سری آ ایتالیا بگیرد و لاتزیو با 47 امتیاز به رده چهارم سقوط کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 1,535
  • بازدید کلی : 17,751